Повернутися до звичайного режиму

Новини

ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ

Одним із пріоритетних завдань у системі освіти є питання підвищення професійної компетентності спеціалістів психологічної служби щодо оволодіння сучасними технологіями психосоціальної допомоги та методами самодопомоги й відновлення в кризових ситуаціях. Зазначеній тематиці було присвячено онлайн-семінар «Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу в період воєнних дій». Захід проведено навчально-методичним...

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФОРУМ 2024

 Трек 5 «Віднайди свій ресурс!» Протягом п’ятого дня онлайн-марафону учасники опановували мистецтво збереження та відновлення власних сил. А допомагали в цьому спікери, яким ми щиро вдячні за професійність, атмосферу, що була створена під час майстер-класів: Олена Ребенко, Олександр Чорний, Лариса Біловол, Людмила Ковальова Ознайомитися з записами майстер-класів можна за посиланням: Олександр Чорний Майстер-клас_Подорож до самопізнання_ https://youtu...

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФОРУМ 2024

 Трек 4 «Я обираю життя!» Четвертий день онлайн-марафону був присвячений чутливій, але досить важливій темі – темі втрати, відновлення, життя. Завдячуючи спікерам учасники Форуму змогли поглибити мудрість у розумінні досвіду втрати, чутливість у способі присутності і підтримки, ознайомитися з дієвими інструментами підтримки та відновлення. Ознайомитися з записами майстер-класів можна за посиланням: Яна Коломієць Майстер-клас_Психологічний супровід при втраті_ https://youtu...

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФОРУМ 2024

 Трек 3 «Відчути себе. Знайти опори» Сьогоднішня тема марафону торкалася досить важливої теми особистих кордонів. Особисті кордони потрібні нам для збереження цілісності особистості, вони є межею дозволеності у взаємодії з іншими людьми. Через власні кордони ми краще відчуваємо і розуміємо себе. У той же час, незнання своїх кордонів, невміння їх захищати може призвести до вибухів: чи то назовні, чи то всередину...

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФОРУМ 2024

 Трек 2 «Колір мого життя» Другий день онлайн-марафону співпав з Всеукраїнським Днем Психолога. Зі словами вітання до учасників Форуму звернулася Вікторія ГРОБОВА, директор Департаменту освіти і науки Сумської ОДА, яка подякувала спеціалістам психологічної служби за відданість справі, бажання допомагати і підтримувати дітей та дорослих, побажала наснаги, успіхів і Перемоги! Під час майстер-класів...

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФОРУМ 2024

 22 квітня 2024 року стартував ХІІІ обласний Психологічний Форум, присвячений Всеукраїнському Дню психолога. Форум проходитиме у форматі онлайн-марафону та триватиме з 22 до 26 квітня. Кожен день онлайн-марафону – це трек, що має свою назву, своє музичне звучання, своїх спікерів. Нижче надаємо фотозвіт про перший трек марафону «Освіта в часі війни: психологічні втрати». Дякуємо спікерам – Олександра Теремко, Наталія Гусениця, Наталія Зеленська, Юлія Волошкова за представлений досвід, практичні інструменти, інсайти...

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ НАРАТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ У РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Можливості застосування методів наративної психології у діяльності практичного психолога у межах діагностичної та корекційної роботи з учасниками освітнього процесу, які мають травмівний досвід, обговорили під час «Школи молодого спеціаліста» практичні психологи закладів освіти області. Захід проведено в режимі онлайн навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 19 квітня 2024 року...

Психологічна підтримка людей, які зазнали втрати

 Смерть близької людини – це особиста трагедія і горе, яке потребує часу та внутрішніх ресурсів, досвід, який може торкнутися кожного з нас. У часи війни люди все більше стикаються із раптовими втратами, тому дуже важливо говорити про це, розуміти особливості горювання і знати, як можна допомогти собі та іншим. Під час проведення 17 квітня 2024 року онлайн-порадника навчально-методичним центром...

Формуємо конструктивні стратегії подолання стресових станів учасників освітнього процесу

 Війна корінним чином впливає на якість освіти, психічне здоров’я учасників освітнього процесу, отримання соціального досвіду та вміння ефективно долати життєві труднощі, що підвищує актуальність питань, присвячених формуванню адаптивних стратегій поведінки в травматичних ситуаціях та надання психологічної підтримки для збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу Обговоренню...

Зцілюючий клас – клас, у якому хочеться навчатися та працювати

 Заклад освіти сьогодні має стати не просто безпечним середовищем, він має стати середовищем, перш за все, чутливим до психічного здоров’я дітей, середовищем, яке б зцілювало, допомагало опрацювати травмівний досвід та упередити виникнення посттравматичного стресового розладу в дітей. Значні можливості щодо формування чутливого до психічного здоров’я дітей середовища надає впровадження в практику роботи закладів освіти моделі «зцілюючих класів», розробленої травмопедагогом Гаральдом Каруцем (Німеччина)...