Повернутися до звичайного режиму

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Особливості роботи практичного психолога з учасниками освітнього процесу в сучасних умовах обговорювали на нараді практичні психологи закладів дошкільної освіти, психологи і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 14 вересня 2022 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У нараді взяли участь 100 спеціалістів.

Під час зустрічі обговорювалися питання пошуку альтернативних форм психологічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах дистанційного та/або змішаного навчання. Особливу увагу було приділено використанню інтернет-ресурсів для надання психологічної підтримки дітям, батькам та педагогам, особливостям здійснення психологічного супроводу освітнього процесу в закладі дошкільної освіти за допомогою сучасних дистанційних технологій.

Модератор заходу Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, анонсувала спеціалістам методичні рекомендації «Організація психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу освітнього процесу в умовах дистанційного навчання».

Досвідом організації, новітніми підходами та формами роботи з дітьми, батьками та педагогами в сучасних умовах з учасниками зустрічі поділилася Галина ІВЧЕНКО, практичний психолог Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради, та Стецієнко Тетяна, практичний психолог закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 «Ромашка» Сумської міської ради.

Матеріали виступів можна переглянути за посиланням:

ТетянаСТЕЦІЄНКО – Дистанційна форма роботи психологічної служби дошкільного закладу – https://youtu.be/6CKTQPUJMKI;

Галина ІВЧЕНКО – Кейс досвідуроботи практичного психолога дошкільного закладу в умовахвоєнного часу – https://youtu.be/sgbgNUjZU8g.

Кiлькiсть переглядiв: 119

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.