СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПЕДАГОГАМ В СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Головною характеристикою нової повсякденності є високий рівень невизначеності. Більшість педагогічних працівників відчувають страх, розгубленість, злість, роздратування перед незвіданим, неясним, новим. А відтак потребують психологічного супроводу на шляху пошуку ресурсів для вирішення різноманітних труднощів і проблем та профілактики професійного вигорання.

Сучасні підходи до здійснення профілактики професійного вигорання педагогів та збереження їх психічного здоров’я обговорили практичні психологи закладів дошкільної освіти та психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час онлайн-семінару, що проходив 22.02.2023 на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У заході, проведеному навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, узяли участь 57 осіб.

За модераторства Лариси КОНДРАТЕНКО, методиста центру, учасники познайомилися з можливостями салютогенного підходу при здійсненні психологічної підтримки педагогів, збереженні їх психічного здоров’я; опрацювали техніки «Місія педагога», «Мої ресурсі», «Яке я джерело світла», «Енергія».

Особливу увагу було приділено обговоренню циклу навчання дорослих Девіда Колба та можливостей використання групової моделі педагогічного консультування для розв’язання складних професійних випадків та знаходження ресурсів для психологічного відновлення педагогічних працівників.

Кiлькiсть переглядiв: 125

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.